ccrazygirl

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Natalie Wolf - 6 februari 2012 16:27

HejLigger i sängen och tittar på film därför blir det inget långt inlägg. Hade fint i skolan kallt som vanligt men nej pallar inte blogga mer nu kram

Av Natalie Wolf - 6 februari 2012 07:35

  Godmorgon♥


Har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit blogga. Men i alla fall jag börjar halv nio idag så det blir bara att göra det sista sen sticka till skolan har svenska. Vi har mentorvecka denna veckan och jag ska va i maten=S hellre det än att städa någon toalett tex. Men man missar de underbara rasterna med kompisarna det är lite sämre=(  Slutar tre idag och då sticker jag hem och pluggar väl om vi hinner sticker jag till André en sväng men tror inte det han har 4 prov plus ttvå inlämningar och jag har två prov och en inlämning plus en läxa. Men om inte så sticker jag ut en runda ikväll på åsen och går lite för att kolla om min benhinsinflammation är borta helt. Nej nu ska jag dra ses puss ☻♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 år älskar mina vänner och håller alltid de nära och delaktiga i allt del kommer ni få träffa här på bloggen och andra inte, läs och följ!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards