ccrazygirl

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Natalie Wolf - 2 februari 2012 15:00

Hejsan<3


Kom hem för typ en timme sedan. Har ätit och nu tittar jag på film. Skolan idag va rätt tråkig förutom en sak som va lite pinsamt. Jag stod och snacka med Ellenoré och Sanna så hade jag precis kommit in så jag frös ju så jag ställde mig i Andrés jacka för att bli värm och så kommer han... Han trodde att jag skulle ta något från han jag bara nejdå... pinsamt! Han hade ju inte behövt komma då=S Men i alla fall nu ska jag göra lite engelska och titta färdigt på filmen. Ska försöka dansa lite idag om jag inte får ont såklart, har fortfarande problem (benhinsinflammationen). Skulle helst vilja gå ut och gå men tror inte det är någon bra idé för sist jag va ute och gick fick jag jätte onte. Men vi hörs ikväll tror jag!

Puss

 

Av Natalie Wolf - 2 februari 2012 07:21

GODMORGON!!<3


Va med André igår så han inte blogga. Idag ska jag blogga så fort jag kommer hem från skolan=) Händer nog inget idag ändå. Ska väll träna lite på mina glosser tills imon=) Kan de hyfsat. Börjar halv nio idag men jjag vill inte cykla till skolan för det är så jävla kallt 13 minus. Men jaja får väl stå ut. Ska plugga lite nu hörs senare puss

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 år älskar mina vänner och håller alltid de nära och delaktiga i allt del kommer ni få träffa här på bloggen och andra inte, läs och följ!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards