ccrazygirl

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Natalie Wolf - 3 februari 2012 19:29

HejHar haft det skit kul i skolan idag med sofia och frida. I eftermiddag har jag och mamma handlat har spelat lite mx oxå. Nu ligger jag i soffan och tittar på tv men ska snart gå och äta lite puss

Av Natalie Wolf - 3 februari 2012 07:14

Godmorgon!


Eftermiddagen igår blev inte riktigt som jag hade tänkte mig bråka med mamma och pappa, så jag gick ut en rund och sen smsa André mig och så tyckte han jag skulle komma så det gjorde jag va där en timme ungefär, sen gick jag hem igen. Nu sitter jag i köket och har precis ätit. Gick upp sex idag och tog på mig och locka mitt hår det blev faktiskt bra, kan tyvärr inte lägga in bild på det för jag hinner inte börjar klockan tio över åtta idag, jag ska hinna till skolan innan och sen gå till idrottshalen. Slutar klockan tre idag så bloggar när jag kommer hem.

Puss

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 år älskar mina vänner och håller alltid de nära och delaktiga i allt del kommer ni få träffa här på bloggen och andra inte, läs och följ!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards