ccrazygirl

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Helgen= fett

Av Natalie Wolf - 30 januari 2012 06:43

Godmorgon!


Vet att jag inte har bloggat i helgen men har inte haft tid eller orkat. Har varit på björnås ungefär hela helgen med Sofia, Tobbe och André har haft såå jävla kul. Men nu ska jag börja blogga som vanligt hoppas jag=) Idag börjar jag klockan halv nio med svenska=( hoppas vi får arbeta orkar inte ha föreläsning. Nu sitter jag i soffan och dricker tee=D ska snart gå och sminka mig och göra det sista sen tittar jag väl lite tv innan jag cyklar till skolan. Ha det så bra så hörs vi sen!♥♥

 

CP bild men men

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Wolf - 19 februari 2012 18:12

Hejsan<3   Ny och fräch! (stavning) Ska försöka börja blogga igen!  Har haft paus för jag har inte tyckt det har varit roligt att blogga så om jag fortfarande inte tycker det nästa helg så slutar jag blogga helt stänger ner allt! för jag h...

Av Natalie Wolf - 8 februari 2012 21:21

Hejsan Har inte bloggat på en dag och det är för jag inte här orkat tar en bloggpaus i en till tva veckor ungefär ha det gött ...

Av Natalie Wolf - 7 februari 2012 08:56

GOdmorgon   Blir bara ett snabbt inlägg är lite sen måste fixa mitt hår och göra ve mig och det tar ju sin stund. Börjar tio idag med musik kul och spela lite gitarr=) Men hinner inte mer vi hörs efter skolan puss♥ ...

Av Natalie Wolf - 6 februari 2012 16:27

Hej Ligger i sängen och tittar på film därför blir det inget långt inlägg. Hade fint i skolan kallt som vanligt men nej pallar inte blogga mer nu kram...

Av Natalie Wolf - 6 februari 2012 07:35


  Godmorgon♥   Har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit blogga. Men i alla fall jag börjar halv nio idag så det blir bara att göra det sista sen sticka till skolan har svenska. Vi har mentorvecka denna veckan och jag ska va i mat...

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 år älskar mina vänner och håller alltid de nära och delaktiga i allt del kommer ni få träffa här på bloggen och andra inte, läs och följ!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards