ccrazygirl

Alla inlägg under januari 2012

Av Natalie Wolf - 31 januari 2012 07:46

Godmorgon♥


Igår när jag kom hem gjorde jag inte så mycket förren klockan sju då gick jag och Matilda utt och gick på björnås riktigt skönt. Vi träffa André och Tobbe oxå så de gick med oss en bit. Har fått behinsinfalammation=( Gör svin ont. Nu kom Matilda precis så nu ska vi gå och äta och göra ve oss hörs senare!♥♥


Av Natalie Wolf - 30 januari 2012 06:43

Godmorgon!


Vet att jag inte har bloggat i helgen men har inte haft tid eller orkat. Har varit på björnås ungefär hela helgen med Sofia, Tobbe och André har haft såå jävla kul. Men nu ska jag börja blogga som vanligt hoppas jag=) Idag börjar jag klockan halv nio med svenska=( hoppas vi får arbeta orkar inte ha föreläsning. Nu sitter jag i soffan och dricker tee=D ska snart gå och sminka mig och göra det sista sen tittar jag väl lite tv innan jag cyklar till skolan. Ha det så bra så hörs vi sen!♥♥

 

CP bild men men

Av Natalie Wolf - 27 januari 2012 07:08

Good morning sunhines!


Har precis skrivit ner engelsk läxan så är den lättare att komma ihåg=) Ska bara dricka upp mitt tee sen ska jag gå och sminka mig och lite sånt. Börjar tio över åtta idag så cyklar ungefär tjugo i så jag hinner in om skolan=) Idag är det ju fredag och det är likamed att vår klass är galen idag så det kommer bli mycket skoja och trams=) Men vi hörs efter skolan puss puss♥

Av Natalie Wolf - 26 januari 2012 15:20

Tjenna♥


Idag i skolan hade vi riktigt roligt vissa tjejer i alla fall=) Sen jag kom hem vid typ två har jag ätit och nu tittar jag film. Riktigt bra film faktiskt men jag vet inte vad den heeter=) Om en stund tror jag att jag sticker till André vet inte riktigt än han svarar så jävla segt så har ingen anning nnär men vi skulle i alla fall träffas vi hörs puss♥♥


våra fina löv pappa och mamma har gjort på vår ena toa=) 

Av Natalie Wolf - 26 januari 2012 07:22

Godmorgon ♥


Skulle gå upp sex idag men va sååå himla trött så strax innan sju gick jag upp, idag orkar jag inget är svin trött men blir piggare. Börjar halv nio idag med svenska hoppas vi får arbeta. Sen efter det har jag rast och sen Hk i två timmar orkar inte med det idag hoppas jag får va med någon rolig. Sticker till skolan när jag är färdig och det är väl om typ 20-30 min. Emma och Frida och några andra är väl där så då kan man ha lite roligt istället för att bara sitta vid datorn. I eftermiddag händer nog inte så mycket så vi hörs då ♥♥

 

Av Natalie Wolf - 25 januari 2012 20:03

Hejsan!



Idag hade vi jätte kul i skolan=) När jag kom hem la jag mig och titta på Gossip Girl. Sen åt jag lite sen träna jag riktigt roligt=D Nu ska jag gå och bada lite och sen ska jag göra en sallad och bara vila hela kvällen. Bloggar mer imon innan skolan<333


 

Av Natalie Wolf - 25 januari 2012 20:01


Ingen bild

andré


älskar dig med<33


Svar: Awwe!!<333



Av Natalie Wolf - 25 januari 2012 07:01

Godmorgon♥


Gick upp för typ en timme sedan och är snart färdig börjar 8.20 Och slutar 15.00 tror jag. Måste utt med hunden innan jag sticker oxå för farfar är sjuk. Har INGA roliga lektioner idag asså skit tråkigt. Men har inte mer att ssäga hörs senare puss♥♥


 

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 år älskar mina vänner och håller alltid de nära och delaktiga i allt del kommer ni få träffa här på bloggen och andra inte, läs och följ!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards